От служителите в дадена компания не просто се очаква да вършат работата си по най-добрия възможен начин, но шефът обикновено ги насърчава да вземат активно участие в преправянето на офиса; разбира се, не точно в самия процес на изнасяне на мебелите и, да речем, боядисване на стените, но по-скоро в планирането на цялата работа. Има няколко пункта по-долу, които очертават различните задачи, които служителите трябва да изпълняват в търговското преобразуване не офиса.
Събиране на вътрешен екип
Шефът на компанията трябва да създаде екип от служители, които играят съществена роля в бизнеса. Това ще гарантира, че преобразуването, което те предстои да планират, ще бъде в съответствие с непосредствените нужди на цялото предприятие. Шефът трябва да даде някои насоки към екипа, но той / тя също трябва да им даде пространство за самостоятелна работа по планирането и за свободното изразяване на творческите им градивни идеи.
Ръководен екип
Тази вътрешен екип трябва да се състои от лидерите от цялата компания, да речем, от директора на маркетинг отдела, от този на човешки ресурси и от шефа на отдел продажби. По този начин разнообразието ще се превърне в истинско предимство за новия дизайн на преобразувания търговски офис, като всеки човек ще предложи своя собствена концепция за спецификата на тяхното работно място; освен това екипът, съставен от всички лидери в дружеството, може да гарантира, че всички основни елементи на преобразуването и префасонирането на офиса ще бъдат взети под внимание.
Гласът за всички служители
Лидерите в рамките на вътрешния екип трябва да говорят от името на всички останали служители; непосредствените им задължения са да представят нови идеи както и опасенията на собствените си служители. По този начин екипът ще може да обсъжда основни и важни въпроси и ще гарантира, че бъдещото преправено работно място ще отговаря на нуждите на всеки един служител в компанията.
Редовни срещи
Разбира се, честотата на срещите на вътрешния екип може да варира в зависимост от стадия на търговското преобразуване на офиса; въпреки това срещите, проведени в самото начало, трябва да бъдат много по-дълги, тъй като това е времето, когато ще бъдат взети основните дизайнерски решения.
Натоварването
Много е вероятно членовете на вътрешния екип да бъдат изключително заети, а при планирането на новия облик на търговския офис тяхното натоварване ще се увеличи допълнително. Затова шефът трябва да насърчава членовете на екипа да си съставят ясни приоритети и дори да делегират част от своите задължения, за да се поддържа сравнително нормална натовареност, така че те няма да бъдат изчерпани в края на деня и ще могат да спазват необходимите срокове.
Източник: http://beautyharmonylife.com/