Преместването на Вашия офис понякога се превръща по-стресиращо преживяване и от преместването на дома или смяната на работата в друг град. Основният критерий за този наш е извод е, че всъщност нямате пълен контрол върху всичките опорни точки на преместването на офиса. Задължени сте да следвате точно определен график от компанията, в която работите. В зависимост от вещите, които имате и степента ви на организираност е важно да отделите поне 3 месеца за подготовка. Повечето хора не са запознати с механизмите, свързани с преместването на офис. Неосведомеността обаче може само да причини стрес или главоболие.

Най-важната част от плана, който следвате, е да е имате предварителна информация за предстоящото преместване и да планирате в аванс. Компаниите са създадени, за да генерират печалби. Ако бизнес процесите и производствените цикли в компанията спрат само, за да се преместите, то компанията губи пари. Ето защо основната цел на корпоративното преместване е ценовата ефективност. Един от начините да достигнете до целта е да можете да организирате времето си. Колкото по-малко

време отделите за преместване, толкова по-ефективни ще сте в работата си. Първо, уверете се, че знаете къде ще се премества новия офис. Също така важно е за Вас да знаете колко големи ще са новите стаи и да обърнете внимание на различните форми на стаите или новите мебели. Трябва да се уверите, че вашите стари или нови бюра, столове, чекмеджета и др. идеално пасват на новото пространство, с което разполагате. В тази връзка, ако вие сте отговорни за преместването на компанията в нови офиси е добре да поискате проект на сградата, за да прецените къде ще е офиса на всеки

 

случай, какви мебели ще са нужни, растения и всякакви други дреболии, които ще бъдат преместени в новия офис. Всеки служител трябва да получи копие от архитектурния план, за да може да организира преместването на своите вещи в новия офис. Организацията преди самото преместване може не само да намали стреса за служителите, но и да преотврати евентуални проблеми, свързани с фирмата, която ще премести вещите на всички служители.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.